Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

varčevanje pri policiji

2276 OGLEDOV 4 KOMENTARJI

predlagam vladi -vsaka policijska postaja ima enega hišnika,ki vozi avtomobile v avtopralnico,če ima tam čas čakati več kot eno uro in preden se pripelje do nje in nazaj sta skoraj že dve uri in če računamo porabljen bencin je to en velik strošek za nas davkoplačevalce,zato predlagam vladi da nabavi vsaki postaji en sesalec in mali kerher in bo ta hišnik na postaji čistil avtomobile,mislim da se da tu kar lepo privarčevati

19 glasov

5 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR Z zvonimir borak 11 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


2. 1. 2013

Odziv Ministrstva za notranje zadeve

Policija, kot organ v sestavi Ministrstva za notranje zadeve, že več let skrbno gospodari s finančnimi sredstvi, ki so ji dodeljena v vsakoletnem proračunu. Z uvedenimi varčevalnimi ukrepi tako vsako leto znižujemo stroške na vseh področjih, kjer je to še dopustno, da lahko opravljamo poslanstvo varovanja življenja in premoženja, vzdrževanje javnega reda in miru ter drugih nalog, določenih z Zakonom o policiji. Predvsem v zadnjih dveh letih smo zaradi redne fluktuacije zaposlenih precej znižali tudi število zaposlenih v policiji, zaradi opravljanja z zakonom določenih nalog pa poskušamo nadomestiti predvsem operativni kader, kamor pa ne sodijo strokovno-tehnični delavci. Tako imamo na 111 policijskih postajah sistemiziranih zgolj 77 delovnih mest hišnik oziroma upravnik, od katerih je trenutno zasedenih le 63. Zaradi kadrovskega primanjkljaja zato za izvedbo določenih nalog potrebujemo zunanje izvajalce, kar pa ne pomeni, da zaposleni ne opravijo tistih nalog, ki jih s finančnimi sredstvi, ostalimi pogoji (prostorskimi in tehničnimi) ter znanjem, ki ga imajo, lahko izvedejo. Policijske uprave imajo za svoje redno delovanje zagotovljena proračunska sredstva, s katerimi krijejo administrativne, obratovalne stroške in druge stroške, vezane na tekoče vzdrževanje objektov in opreme. Tako imajo za manjša popravila, ki jih lahko izvedejo zaposleni, tudi sredstva za nakup materiala, potrebnega za popravilo. V primeru investicijskih nabav pa so postopki, zaradi zakonodaje na področju javnega naročanja, centralizirani in se izvajajo na podlagi predlogov in prioritetnih potreb v okviru razpoložljivih sredstev.

Priloge:

Komentarji